G-Pharma Consulting uruchomiła dział public relations
Firma G-Pharma Consulting wydzieliła w swojej strukturze dział public relations do obsługi branży ochrony zdrowia. Kieruje nim Adam Jarosz, poprzednio związany z agencją 180 PR.
G-Pharma Consulting, firma zajmująca się doradztwem biznesowym i realizacją programów edukacyjno-marketingowych dla sektora healthcare, rozpoczęła działalność w zakresie public relations. Zajmuje się tym wydzielony w firmie pięcioosobowy dział PR, na czele którego stanął Adam Jarosz, przez ostatnie trzy lata dyrektor zarządzający 180 PR, a wcześniej przez dziewięć lat związany z United PR. Do zespołu dołączyła także Maria Konieczna, która poprzednio zajmowała stanowisko specjalisty ds. PR w Instytucie Monitorowania Mediów.
Nowy dział G-Pharma Consulting pracuje już w ramach stałych umów m.in. dla Bayer Schering Pharma (program PR i relacje medialne dla women’s health), GSK (edukacja w zakresie profilaktyki onkologicznej), Janssen-Cilag (program edukacji społecznej) oraz Bunge Polska (komunikacja do środowiska profesjonalistów dotycząca żywienia i profilaktyki zdrowia). Dział realizuje również projekt doradztwa strategicznego w zakresie budowy marki korporacyjnej dla jednej z wiodących polskich firm farmaceutycznych.
Dołącz do dyskusji: G-Pharma Consulting uruchomiła dział public relations