„Gadaj-Badaj” i rozmowy „o dupach” zachęcają do profilaktyki raka prostaty (wideo)
Ruszyła kampania fundacji Rak’n’Roll zachęcająca mężczyzn do wykonywania badań profilaktycznych odnośnie raka prostaty. Spot i layouty do akcji przygotowały firmy Euro RSCG 4D, Bomaye, Badi Badi i Ztudio.
Kampania „Gadaj-Badaj” jest oparta na dość wyzywających przekazach: layoutach z hasłami „Kto nie wypina tego wina”, „Aby żyć, czasem wystarczy się schylić” i „Rozmawiasz z kuplami o dupach? Pogadaj o swojej.” oraz spocie ilustrującym to ostatnie hasło. W spocie tym, wyreżyserowanym przez Wojciecha Smarzowskiego, występują Kinga Preiss, Magdalena Popławska, Olga Bołądź i Leszek Lichota. Filmik wyprodukowano rok temu we współpracy z domem produkcyjnym Bomaye oraz firmami Badi Badi (postprodukcja) i Ztudio (udźwiękowienie).
Kampania skierowana jest do mężczyzn znajdujących się w grupie ryzyka zachorowania na rak prostaty. Celem akcji jest przekonanie ich do wykonywania badań profilaktycznych. Chodzi też o publiczne otwarcie tematu raka prostaty i przełamanie tabu, bo obecnie wielu mężczyzn nie tylko się nie bada w tym zakresie, lecz także niechętnie o tym mówi.
To kolejna kampania fundacji Rak’n’Roll oparta na wyzywającym przekazie - wiosną ub.r fundacja zachęcała do przekazywania jej 1 proc. podatku layoutem z dwoma kobietami trzymającymi karton z napisem: „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” (zobacz to i przeczytaj więcej).
Obecna kampania obejmuje internet (m.in. serwis gadajbadaj.pl, działania w social media), prasę (współpraca z magazynem „Maleman”, który jest patronem akcji) oraz przestrzeń miejską (kluby, restauracje, bary, stacje kontroli pojazdów, pojazdy transportu miejskiego - m.in. naklejki i plakaty
Dołącz do dyskusji: „Gadaj-Badaj” i rozmowy „o dupach” zachęcają do profilaktyki raka prostaty (wideo)