Gala liderem "people"
Pierwszy raz w historii tygodnik Gala lepszy od dwutygodnika Viva
Pierwszy raz w historii, w listopadzie 2003 r., tygodnik Gala zanotował lepszy wynik średniej sprzedaży, niż dwutygodnik Viva. Zgodnie z najnowszymi danymi ZKDP średnia sprzedaż Gali w listopadzie 2003 r. osiągnęła poziom 203 tys. egzemplarzy. Największy rywal Gali w segmencie "people", dwutygodnik Viva, zanotował w tym samym okresie zdecydowanie gorszy wynik na poziomie 184,5 tys. egzemplarzy.
Porównując wyniki sprzedaży tego okresu z analogicznym okresem 2002 r. widać, że pozycja Gali jest stabilna (sprzedaż w listopadzie 2002 r. - 202,5 tys. egzemplarzy), podczas gdy dwutygodnik Viva pogorszył rezultat o około 40 proc. w porównaniu do listopada 2002 r.
Średnia sprzedaż magazynów w listopadzie w tys. egzemplarzy (ZKDP)
2002 r. 2003 r. zmiana
Gala 202,5 203,8 + 0,6 proc.
Viva 308,6 184,5 - 40,2 proc.
Wskaźnik czytelnictwa CPW pokazuje, że tygodnik Gala poprawił się o 1,1 proc., natomiast Vivy pogorszył się o ponad 10 proc.
Czytelnictwo (PBC General, SMG/KRC, 2003 vs. 2002, cała populacja, CPW, n=36 145).
2002 r. 2003 r. zmiana
Gala 1 141,8 1 154,8 1,1 proc.
Viva 1 271,8 1 137,5 - 10,6 proc.
Dołącz do dyskusji: Gala liderem "people"