Gamerzy w kampanii Monte
Trwa kampania reklamowa "Monte Team Snack” z udziałem vlogerów gamingowych - Jcoba, Vibe, Kamyka i Lacha. Działania prowadzą GoldenSubmarine, Get Hero i Carat.
Głównym elementem akcji był event Boot Campu w Serocku, który odbył się w pierwszych dniach sierpnia. To tam zmierzyły się ze sobą zespoły gamerów (Jcoba, Vibe, Kamyka i Lacha), wyłonione w wiosennych eliminacjach. Rywalizacja toczyła się w grze na konsolach Play Station. Finał rywalizacji odbędzie się 1 września.
Agencja GoldenSubmarine odpowiada za koncept strategiczny i linię kreatywną kampanii, stworzenie strony dedykowanej konkursowi, jego promocję, Bootcamp oraz nadzór nad całością.
GetHero odpowiada za działania związane z influencerami i konceptem eventów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: Gamerzy w kampanii Monte