SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Gang Słodziaków" rozbija bank. Biedronka wydała klientom ponad 7 milionów maskotek

W bieżącej edycji akcji lojalnościowej "Gang Słodziaków" Biedronka wydała klientom ponad 7,2 mln maskotek.

Jernimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, podsumował tegoroczną edycję programu "Gang Słodziaków". W ciągu czternastu tygodni trwania akcji (26.08-1.12), Biedronka wydała klientom ponad 7,2 mln Słodziaków. Sieć chwali się, że pobito ubiegłoroczny rekord. Ponadto do rąk kupujących trafiło 620 tysięcy książek „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”.  

W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześciu Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.

- Jak połączyć ważne idee i przekonać do nich dzieci, jednocześnie nie zanudzając ich? Wydaje się, że znaleźliśmy na to idealny sposób! Nasza akcja łączy zabawę z celami edukacyjnymi, takimi jak promowanie czytelnictwa i ekologii. Teraz do oferty wprowadzamy dodatkowo grę Milionerzy i również mamy nadzieję, że Słodziaki z  jej pomocą zachęcą dzieci do odkrywania świata - komentuje Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

"Gang Słodziaków" hitem Biedronki

Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia br. By wziąć w niej udział, wystarczyło do 18 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby, na zasadach określonych w regulaminie akcji, klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków w terminie do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

W ramach ubiegłorocznej akcji „Gang Słodziaków” klienci sklepów Biedronka otrzymali ponad 6 mln maskotek i ponad 700 tys. książek.

W 2016 i 2017 roku w sklepach Biedronka zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln.

W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków. W odpowiedzi jesienią ub.r. Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.

Dołącz do dyskusji: "Gang Słodziaków" rozbija bank. Biedronka wydała klientom ponad 7 milionów maskotek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl