83 proc. Polaków chce akcji podobnych do "Gangu Świeżaków"
Ponad 83 proc. Polaków oczekuje, że sieci handlowe będą wdrażać kampanie lojalnościowe podobne do "Gangu Świeżaków" od Biedronki. 56 proc. ankietowanych przyznało, że dzięki tej akcji sieć ceni ich lojalność - wynika z badania Nielsena, przeprowadzonego na zlecenie firmie TCC Retail Marketing, autora konceptu kampanii "Gang Świeżaków".
„Gang Świeżaków” to lojalnościowy program sieci Biedronka, oparty o autorską, międzynarodową koncepcję TCC Global, agencji specjalizującej się w projektowaniu i realizacji kampanii lojalnościowych w sektorze handlu. Pierwsza edycja akcji ruszyła pod koniec sierpnia 2016 roku.
Mechanizm kampanii zakłada zbieranie naklejek za każde 40 zł wydane na zakupy w Biedronce. Konsumenci mogli również zdobyć dodatkowe naklejki za używanie karty „Moja Biedronka” oraz za zakup świeżych warzyw i owoców. Łącznie, do tej pory przeprowadzono trzy odsłony kampanii - „Gang Świeżaków”, „Gang Świeżaków Świątecznie” i „Gang Świeżaków 2”.
Jak wynika z badania TCC Retail Marketing we współpracy z Nielsenem, 93 proc. przebadanych konsumentów słyszało o "Gangu Świeżaków", a 40 proc. potwierdziło, że po kampanii odwiedza Biedronkę częściej. 83 proc. ankietowanych oczekuje kolejnych edycji podobnych kampanii lojalnościowych, a 56 proc. ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że w ten sposób „Biedronka ceni moją lojalność”.
– Polacy lubią kiedy docenia się i nagradza ich lojalność, stąd ich otwartość na tego typu akcje, ale muszą być one właściwie zaplanowane i realizowane - komentuje Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.
W ramach ostatniej edycji akcji, przeprowadzonej jesienią 2017 roku, klienci odebrali za zebrane punkty 6 milionów świeżaków.
Badanie zostało przeprowadzone przez Nielsena pod koniec listopada 2017 roku, metodą ankiety online na próbie 505 osób.
Dołącz do dyskusji: 83 proc. Polaków chce akcji podobnych do "Gangu Świeżaków"