SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gatta wybrała Touch.PR do działań komunikacyjnych

Agencja Touch.PR rozpoczęła współpracę z marką Gatta.

Touch.PR, będąca najmłodszym członkiem Związku Firm Public Relations, odpowiada za realizację działań komunikacyjnych. Agencja zajmie się obsługą biura prasowego, zadba o PR wizerunkowy i produktowy, a także social media marki i współpracę w ramach influencer marketingu.

Za obsługę odpowiada zespół, w skład którego wchodzą: senior account managerzy Artur Klich i Weronika Kmieciak oraz senior account executive Kinga Małysz.

Firma Gatta powstała w latach 90., jest liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny.

Touch.PR to agencja założona w 2016 roku, specjalizująca się w obszarach: influencer marketing, embloyer branding, komunikacja B2B, komunikacja korporacyjna oraz komunikacja produktowa. W gronie jej klientów są m.in.: STIGA, Żabka Polska, Sundose, APP-PROJEKT i PGS Software. Na czele agencji stoi Sandra Kaczmarek.

Dołącz do dyskusji: Gatta wybrała Touch.PR do działań komunikacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl