SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Canal+ pokaże najlepsze mecze Premier League i zaoferuje abonentom Viaplay

Viaplay i Canal+ Polska podpisały umowę o współpracy. Serwis streamingowy od jesieni będzie dostępny dla klientów platformy Canal+ w Polsce posiadających pakiet premium Canal+. Z kolei platforma będzie pokazywać przez trzy sezony najciekawsze mecze angielskiej ligi piłkarskiej. Viaplay natomiast pokaże równolegle z Canal+ część rozgrywek eWinner I Ligi Żużlowej.

Począwszy od sierpnia tego roku dwa najciekawsze mecze Premier League rozgrywane w każdej kolejce będą dostępne na żywo na kanałach Canal+. Umowa sublicencyjna obowiązuje przez najbliższe trzy sezony (2022/23, 2023/24 oraz 2024/25).

Wszystkie mecze sezonu Premier League składającego się z 38 kolejek, w trakcie których rozgrywanych jest po 10 spotkań, będą transmitowane na platformie Viaplay.

Canal Polska z kolei udzielił Viaplay Group sublicencji na transmisję w Polsce do dwóch spotkań każdej kolejki rozgrywek eWinner I Ligi Żużlowej. Sublicencjonowane mecze żużlowe będą tak jak do tej pory transmitowane równolegle na kanałach i w serwisach Canal+.

Umowa przewiduje też, że abonenci oferty satelitarnej Canal+ Polska posiadający pakiet kanałów Canal+ będą mogli otrzymać dostęp do oferty serwisu Viaplay. Będzie to możliwe od jesieni tego roku. Dalsze szczegóły związane z tą ofertą zostaną przekazane w najbliższych tygodniach - podał Canal+.

Polska jest kluczowym rynkiem dla Viaplay i chcemy, aby jak najwięcej widzów mogło wypróbować naszą unikalną usługę. Długoterminowa umowa zawarta z jednym z największych polskich operatorów płatnej telewizji znacząco poszerzy nasz rynek w najbliższych latach, z tego względu jest ważnym krokiem na drodze do realizacji naszych ambitnych planów. Umożliwi ona także przedstawienie relacji ze spotkań Premier League jeszcze większej publiczności, pokazując jednocześnie jakość naszych transmisji sportowych kibicom w każdej części Polski - mówi Kim Poder, dyrektor handlowy Grupy Viaplay.

- Wraz z rozpoczęciem najbliższego sezonu Premier League dwa czołowe mecze każdej kolejki będzie można nadal oglądać na żywo na kanałach Canal+, co jest niewątpliwie doskonałą wiadomością dla klientów Canal+. Dzięki współpracy z Viaplay będziemy mogli także zaoferować naszym klientom dostęp do kolejnych unikalnych treści z wielu różnych kategorii. Nawiązanie współpracy z kolejnym tak dużym partnerem jest również potwierdzeniem naszych ambicji oraz zaangażowania w budowanie najbardziej kompletnej i konkurencyjnej oferty filmów, seriali i sportu na polskim rynku - mówi Edyta Sadowska, prezes zarządu i dyrektor generalna Canal+ Polska.

Przez ostatnie 25 lat rozgrywki Premier League były pokazywane w Polsce przez Canal+. Ten nadawca stracił je na rzecz Viaplay, a w efekcie do zespołu serwisu streamingowego przeszło kilku dziennikarzy Canal+.

Viaplay z partnerstwami z UPC, Vectrą i Canal+

Oprócz współpracy z Canal+ Polska, Viaplay Group posiada w Polsce również długoterminowe partnerstwa dystrybucyjne zawarte z UPC, Vectrą oraz Play. Platforma streamingowa Viaplay jest także dostępna dla polskich widzów poprzez bezpośrednie subskrypcje.

Na koniec pierwszego kwartału br. Viaplay miała poza Skandynawią 1,208 mln subskrybentów, z czego większość w Holandii, w której wystartowała z początkiem marca. Kwartalne przychody platformy poszły w górę o 28,7 proc. do 1,2 mld koron szwedzkich.

W 2021 r. Canal+ Polska przy wzroście skonsolidowanych przychodów o 1,8 proc. do 2,45 mld zł osiągnął 120,5 mln zł zysku netto więcej niż przed rokiem. Ostatnie dane o liczbie klientów platforma podała w 2020 r. - w połowie 2020 roku miała łącznie 2,703 mln użytkowników (wobec 2,748 mln na koniec 2019 roku

Dołącz do dyskusji: Canal+ pokaże najlepsze mecze Premier League i zaoferuje abonentom Viaplay

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ROB UK
Bardzo dobra wiadomosc- lepsze dwa mecze tygodniowo w C+ Sport niz zadne - dziekujemy :)
0 0
odpowiedź
User
zorro
Ciekawe kto kupi dostęp do oglądania i u kogo .może najpierw promocja 6 miesięcy a potem ewentualnie dalsze rozmowy .
0 0
odpowiedź
User
ja tylko pytam
Via via via... już zbiera jakiekolwiek pieniądze. Czyżby biznes nie wypalił?
0 0
odpowiedź