Gemius z Ernst & Young
Badanie gemiusTraffic dla Ernst & Young
Ernst & Young Academy of Business, lider w dziedzinie programów szkoleniowych z zakresu zarządzania i finansów, od kilku dni korzysta z rozwiązania badawczego firmy Gemius SA - badania gemiusTraffic. Celem badania jest kompleksowa analiza ruchu na witrynie Ernst & Young Academy of Business oraz optymalizacja treści i nawigacji na stronie zgodnie z oczekiwaniami odwiedzających ją internautów.
Ernst & Young Academy of Business, od wielu lat prowadzi szkolenia dla firm prywatnych, instytucji państwowych, organizacji pozarządowych, a także osób indywidualnych.
"Witryna firmy to jeden z najistotniejszych globalnych kanałów komunikacji firmy z obecnymi i potencjalnymi Klientami. Niezbędne jest zatem stałe dopasowywanie architektury informacji na witrynie do zmieniających się potrzeb osób poszukujących informacji o naszych szkoleniach" - tłumaczy Agnieszka Kalbarczyk, Ernst & Young Academy of Business. "Na podstawie wyników badania gemiusTraffic podejmować będziemy dalsze decyzje dotyczące reorganizacji strony. Doświadczenie pokazuje, że efektywne i długotrwałe zwiększenie funkcjonalności witryny możliwe jest jedynie w oparciu o wyniki profesjonalnych badań, a nie intuicję czy też poprzez powielanie rozwiązań naszej firmy z innych krajów, gdzie postawy i potrzeby internautów są zupełnie inne."
W procesie badawczym gemiusTraffic analizowane są poszczególne wizyty internautów na stronie, prezentowane są ścieżki, po których poruszają się użytkownicy serwisów internetowych. Dzięki badaniu można uzyskać m.in. informacje: które podstrony i działy serwisu cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników, o jakich porach są odwiedzane, a także z jakich państw/regionów/miast pochodzą internauci. Badanie gemiusTraffic pozwala ponadto oceniać wpływ działań promocyjno-reklamowych prowadzonych on-line na popularność witryny lub jej poszczególnych sekcji.
"Wiedza o zachowaniach i aktywności internautów jest niezastąpiona przy projektowaniu skutecznych rozwiązań na witrynach korporacyjnych. Serwis powinien zawierać ciekawe dla odwiedzającego treści, spełniać oczekiwania estetyczne, ale także pozwalać na wyszukanie informacji w możliwie najkrótszym czasie" - mówi Rafał Karczewski, Konsultant ds. Badań, Gemius SA. "Internauci cenią przede wszystkim wygodę, intuicyjność i szybkość zdobywania informacji. Warto podkreślić, że jeżeli pierwszy kontakt z daną witryną jest pozytywny, użytkownik chętnie odwiedzi ją ponownie."
Umowę między firmami zawarto na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Gemius z Ernst & Young