Gemius zbada dla Telewizji Polskiej multimedia w jej serwisach internetowych
Gemius wygrał przetarg Telewizji Polskiej na badanie treści multimedialnych i ruchu w jej witrynach internetowych. Dostanie za to 138,4 tys. zł.
Przetarg ten Telewizja Polska ogłosiła w maju br. Zwycięska firma miała zostać wstępnie wybrana jeszcze w maju, a swoje usługi dla TVP miała zacząć świadczyć od czerwca. Umowa miała zostać zawarta na 25 miesięcy.
Przetargu jednak nie rozstrzygnięto, a ponownie ogłoszono go 17 lipca, jednak z istotną zmianą - wybrana firma będzie pracować dla TVP przez okres 5 miesięcy od momentu podpisania umowy.
Gemius Polska był jedyną firmą, która złożyła ofertę w postępowaniu prowadzonym przez TVP. W efekcie zajmie się badaniem treści multimedialnych i ruchu w serwisach TVP.pl, TVP.info, aplikacji Smart TV Telewizji Polskiej oraz dodatkowo Telewizji Hybrydowej (HbbTV). Badania obejmować mają m.in. pomiar ruchu, koncentrację ruchu, liczbę kliknięć w danej witrynie i geolokalizację użytkowniów. Dotyczyć mają treści audio i wideo (w formie materiałów na żywo, podcastów i VoD).
W maju br. strony internetowe Telewizji Polskiej zanotowały 4,72 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Gemius zbada dla Telewizji Polskiej multimedia w jej serwisach internetowych