Geox wystartował z kampanią reklamową
"Geox oddycha" - pod tym hasłem ruszyła jesienno-zimowa kampaniireklamowej marki Geox.
Jej celem jest promocja obuwia Geox z jesienno-zimowej kolekcjidamskiej, męskiej i dziecięcej, a także pokazanie walorów obuwia,które pozwala stopom oddychać.
Kampania adresowana jest do rodziców, młodzieży oraz dorosłychmieszkańców miast, poszukujących komfortowego obuwia. Kreacjareklamowa koncentruje się wokół głównego atrybutu marki Geox, jakimjest technologia oddychających butów.
W ramach działań promocyjnych wykorzystano prasę dla rodziców ("Mamo to ja", "Twoje dziecko"), prasę kobiecą ("Pani", "Elle","Avanti") oraz prasę dla mężczyzn ("Logo", "Men's Health").Kampanię wspiera także reklama na nośnikach zewnętrznych Stroeer.Działania outdoorowe obejmą te miasta, w których już istniejąsklepy Geox - Warszawę, Łódź, Konin oraz kornery Geox - Gdańsk,Poznań. Poza tym, reklamy na outdoorze będą towarzyszyć otwarciusalonu firmowego w Zielonej Górze i Koszalinie.
Kreacja jest polską adaptacją globalnej kampanii reklamowej Geox.Adaptację przygotowała agencja reklamowa Pretext. Zakupu mediów wewłasnym zakresie dokonał dział marketingu Gino Rossi SA -wyłącznego dystrybutora marki Geox na rynku polskim. Kampaniapotrwa do grudnia.
Dołącz do dyskusji: Geox wystartował z kampanią reklamową