Getin Bank reklamuje konto Getin Up z pakietem korzyści (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa konta osobistego Getin Up oferowanego w Getin Banku wraz z pakietem korzyści „Mój Bank”. Akcja - przygotowana przez firmy Good, Opus Film i MediaVest - obejmuje telewizję, internet, outdoor i punkty sprzedaży.
W kampanii prezentowanych jest sześć promocyjnych opcji dostępnych dla klientów Getin Banku w ramach pakietu „Mój Bank”, m.in. wyższe oprocentowanie na kontach oszczędnościowych, możliwość zmniejszenia rat zaciągniętych w banku kredytów, bezpłatne prowadzenie konta i karty debetowej oraz zwrot prowizji za wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce.
Reklamy podkreślają, że klient aktywnie korzystający z konta może otrzymać w ciągu roku do tysiąca złotych zwrotu, w tym do 360 zł za płatności kartą kredytową (2 proc. wartości transakcji), do 360 zł za płacenie przelewami rachunków domowych (2 proc. ich wartości) oraz 1 proc. rat kredytów gotówkowych. Ponadto otrzymuje oprocentowanie na koncie wyższe o 1 pkt proc.
- W kampanii zwracamy uwagę na to, że tylko raz w miesiącu, w dniu wypłaty, uśmiechamy się sprawdzając stan konta. Aby to zmienić, Getin Bank przygotował pakiet korzyści, dzięki któremu klienci mogą otrzymać zwroty i premie za aktywne korzystanie z rachunku i w ten sposób zyskać więcej powodów do uśmiechu - opisuje przekaz Marcin Wójtowicz, p.o. dyrektora departamentu marketingu detalicznego w Getin Banku.
Akcja reklamowa - zaplanowana do połowy listopada - obejmuje telewizję (cztery spoty emitowane w stacjach głównych i tematycznych), internet (portale horyzontalne, Google, serwisy VoD, YouTube), outdoor (billbordy i citylighty w największych miastach) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL).
Kreację kampanii przygotowała agencja Good, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Opus Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Getin Bank reklamuje konto Getin Up z pakietem korzyści (wideo)