Getin Bank stawia na Getin Up - nowa identyfikacja i kampania
Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, mającą odzwierciedlać zmiany w jego strategii i ofercie. Wspiera to kampania reklamowa, przygotowana przez firmy Bardzo, MediaVest i Rc2, w której prezentowany jest rachunek oszczędnościowy Getin Up.
W ramach swojej nowej strategii Getin Bank chce mocniej rywalizować w segmencie rachunków osobistych. - Zaprojektowaliśmy zmiany, zarówno na poziomie produktów, jak i obsługi, które stanowią esencję najlepszych rozwiązań technologicznych, ale jednocześnie wyróżnią się na rynku prostotą i funkcjonalnością - przekonuje Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Banku.
Wdrażanie nowej strategii rozpoczęło się pod koniec ub.r., kiedy bank uruchomił nowy system bankowości internetowej oraz powiązany z nim rachunek oszczędnościowy Getin Up, który ma być flagowym produktem Getin Banku. Na przełomie stycznia i lutego otwarte zostaną pierwsze placówki banku o wyższym od obecnego standardzie. W dalszym okresie ten standard zostanie wprowadzony we wszystkich oddziałach.
Jednocześnie Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, której najważniejszą częścią jest nowy logotyp. Składa się on z zielonej strzałki oraz nazwy banku. - Logo zachęca do działania, sprawdzania, porównywania z konkurencją. Chcemy, żeby każdy do nas przyszedł i nas sprawdził. Wróciliśmy do źródła: znaczenia słów Get in - wejdź, przekonaj się - opisuje Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku. - Nowe logo będzie od tego momentu wykorzystywane w całej komunikacji banku. Stopniowo, wraz z pojawianiem się nowych oddziałów, zastąpi też wizualizację sieci placówek - zapowiada Maciej Szczechura.
Nowy wizerunek banku i konto Getin Up będą promowane w startującej właśnie kampanii reklamowej. Reklamy podkreślają zalety tego rachunku: możliwość wykonywania przelewów bez znajomości numeru konta adresata, np. przy użyciu Facebooka, maila i SMS-a, płatności zbliżeniowe telefonem, dostępność karty Display Card MasterCard umożliwiającej kontrolę wydatków oraz załatwienie formalności za klienta, który chce przenieść konto do Getin Banku. Ponadto w kampanii promowana jest lokata.
Akcja reklamowa od 14 stycznia jest prowadzona w prasie (niestandardowe, duże formaty w dziennikach, tygodnikach opinii i pismach rozrywkowych), internecie (m.in. portale horyzontalne) oraz na outdoorze (backlighty i citylighty w 10 największych miastach, tablice w metrze warszawskim), natomiast 18 stycznia rozpocznie się w telewizji (60-, 30- i 10-sekundowe spoty). Działania potrwają cztery tygodnie. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, a za aktywności public relations odpowiedzialna jest agencja Rc2.
Dołącz do dyskusji: Getin Bank stawia na Getin Up - nowa identyfikacja i kampania
Czyli jak rozumiem od dzisiaj będzie jak guma do żucia?
BRAWO!