SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GfK Polonia wprowadza do Polski nowe badanie

Instytut GfK Polonia wprowadzi na polski rynek GfK Panel Indywidualny. To nowe badanie, które pozwala zrozumieć konsumenta i dostarczyć firmom ważne informacje o nabywcy ich produktów.

GfK Panel Indywidualny monitoruje zakupy produktów indywidualnych, impulsowych i luksusowych, m.in. kosmetyków, napojów, przekąsek i piwa. Dostarcza informacji o wydatkach kierowców na paliwo oraz jako jedyne badanie w Polsce, monitoruje wydatki na telefonię komórkową: aktywacje, doładowania, abonament. Dzięki danym jakie dostarcza nowe badanie, można monitorować rozwój marek, zbadać zasięg marki i profil demograficzny jej nabywców wkrótce po wprowadzeniu na rynek. Badanie pozwoli także uzyskać dane na temat zakupów specyficznych grup docelowych (np. osób o wyższych dochodach).

- GfK Panel Indywidualny to narzędzie, z którego korzystają już klienci GfK w Europie Zachodniej: w Niemczech, Belgii i Holandii, m.in. Unilever, Procter & Gamble czy Henkel. Wprowadzając je na polski rynek pragniemy dostarczyć firmom cennych informacji o zachowaniach zakupowych konsumentów, aby mogli je wykorzystywać w codziennym poszukiwaniu odpowiedzi na pojawiające się pytania marketingowe - mówi Ewa Małuszyńska, dyrektor Departamentu Consumer Tracking w GfK Polonia.

GfK Polonia zaprezentuje badanie podczas konferencji, która odbędzie się w środę 10 października 2007 r. o godz. 11.00 w Multikinie Złote Tarasy (sala nr 5) przy ul. Złotej 59 w Warszawie. Oprócz prezentacji metodologii przedstawione zostaną doświadczenia z rynku niemieckiego oraz oferta GfK Panel Indywidualny dla polskiego rynku.

Dołącz do dyskusji: GfK Polonia wprowadza do Polski nowe badanie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl