"Glamour" z rozrywką na wakacje
Lipcowy "Glamour" ukazał się dziś na rynku wzbogacony o sekcję "Glamour na plaży".
Wydanie wspiera kampania radiowa i na citylightach.
"Glamour na plaży" to niezbędnik z gorącą modą, urodą i rozrywką: psychotesty, zabawy dla dwojga, krzyżówka i wakacyjna numerologia.
Do części nakładu "Glamour" (120 tys. egz.) dołączony został film na DVD "Za młoda, by umrzeć" z Bradem Pittem i Juliette Lewis. Cena pisma z filmem 9,90zł. Cena "Glamour" bez filmu - 5,50zł.
Numerowi towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w radiu (Radio Zet, RMF FM), prasie (tytuły G+J Polska) oraz na citylightach i w punktach sprzedaży. Kreację wykonał dział marketingu wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: "Glamour" z rozrywką na wakacje