Glossy Media zaczyna współpracę z o2.pl
Dzięki współpracy ze spółką o2.pl, sieć reklamy internetowejskierowanej do kobiet Glossy Media poszerzyła ofertę o dziewięćserwisów tematycznych, których zasięg wynosi 22,5 proc. Oznacza to,że witryny te miesięcznie odwiedzane są przez 3,5 mln internautów.
Oferta Glossy Media wzrosła o serwisy: Pudelek.pl, Kafeteria.pl,Egoisci.pl, Kaprysy.pl, Lansik.pl, LuxLux.pl, Snobka.pl, o2.plKuchnia oraz Samosia.pl.
Oprócz serwisów należących do Gazeta.pl czy o2.pl, siećwspółpracuje m.in. z Fotka.pl, Czasdzieci.pl, Parenting.pl,Szafa.pl, Sciaga.pl.
Należąca do Agory Glossy Media ruszyła w listopadzie 2008.Oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, którabędzie dobierana kontekstowo. Obecnie sieć proponuje pakiety:Kobieta i Lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta ikulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna. Jak podaje łącznie maponad 50 procent tego rynku.
Dołącz do dyskusji: Glossy Media zaczyna współpracę z o2.pl