SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gogglebox” ze wzrostem oglądalności z sezonu na sezon. Jesienią nowe odcinki

Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” oglądało średnio 567 tys. widzów. Oglądalność programu rośnie z sezonu na sezon. Nowe odcinki programu widzowie TTV zobaczą w jesiennej ramówce br.

Ósmy sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 3 marca do 21 maja br. Średnia widownia programu wyniosła 567 tys. osób, co przełożyło się na 5,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 23 kwietnia br. Przyciągnął on uwagę 740 tys. osób.

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 2,24 proc., a w grupie 16-49 było to 3,03 proc. Oznacza to, że program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Wysoką popularnością cieszą się również powtórki programu, pokazywane w różne dni w różnych pasmach. W okresie od 5 marca do 21 maja br. śledziło je średnio 190 tys. widzów. Przełożyło się to na 3,27 proc. udziału w 4+ i 4,79 proc. w 16-49.

Najwięcej widzów miała powtórka „Gogglebox” pokazana 23 kwietnia o 23.00, którą oglądało 677 tys. osób.

Widownia programu rośnie z sezon na sezon. Pierwszy z nich oglądało średnio 117 tys. osób, drugi - 153 tys., trzeci - 217 tys., czwarty - 243 tys., piąty - 295 tys., szósty - 395 tys., siódmy - 431 tys., a ósmy - 567 tys.

Nowe odcinki programu widzowie TTV zobaczą w jesiennej ramówce tego roku.

Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych.

W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia. Produkcją tego formatu w naszym kraju zajmuje się Well Well.

Dołącz do dyskusji: „Gogglebox” ze wzrostem oglądalności z sezonu na sezon. Jesienią nowe odcinki

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Najlepsza propozycja TTV!
0 0
odpowiedź
User
Ewcia
Myślałam ze Majdany pogrążo Goggleboxa a było odwrotnie. Gogglebox ma jeszcze lepszą oglądalność. Brawo TTV.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Świetny program. Wreszcie widzimy co pospolici ludzie sądzą o programach TV.
PS. Majdany mogą co najwyżej pogrążyć samych siebie, a nie żaden program.
0 0
odpowiedź