SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Goldbach Audience z wyłącznością na serwisy Digital Avenue

Sieć Goldbach Audience, która do tej pory obsługiwała reklamowo stron grupy Digital Avenue na zasadach brokerskich, podpisała z nią umowę na wyłączność sieciową i agencyjną. Obejmuje ona serwisy Styl.fm, Fotosik.pl i Fashionstyle.pl.

Reklamodawcy planujący emisję reklam na stronach należących do grupy Digital Avenue będą mogli realizować zarówno klasyczne kampanie displayowe, jak też korzystać z formatów takich jak m.in. screeningi, konkursy, artykuły sponsorowane, mailingi oraz sponsorowane testy produktów.

- Satysfakcjonujące wyniki, jakie wspólnie osiągnęliśmy w poprzednim sezonie, sprawiły, że od stycznia br. postanowiliśmy zacieśnić współpracę z Goldbach Audience - uzasadnia Piotr Bocheńczak, prezes Digital Avenue.

- Pozyskane serwisy wzbogacą pakiet witryn kobiecych i lifestylowych Goldbach Audience. Dodatkowo Styl.fm został on włączony do naszej oferty Dedicated & Tailor made skierowanej do reklamodawców chcących promować swoje produkty i usługi w niestandardowy sposób, na witrynach o wysokiej jakościowo zawartości - opisuje Angelika Przeździęk, group buying director w Goldbach Audience.

W październiku ub.r. serwisy Digital Avenue zanotowały 1,08 mln realnych użytkowników i 20,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Goldbach Audience z wyłącznością na serwisy Digital Avenue

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl