Gong zajmie się komunikacją PlayStation w internecie
Agencja kreatywna Gong (należy do Group One) wygrała przetarg na długofalową obsługę marki PlayStation (Sony Interactive Entertainment) w obszarze strategicznym, koncepcyjnym i egzekucyjnym. Współpraca zaczęła się z początkiem maja. Gong odpowiada za realizację i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digital oraz social media.
Celem prowadzonych przez agencję Gong działań będzie budowanie spójnego i silnego wizerunku sieci PlayStation w mediach społecznościowych, budowanie efektywnych platform komunikacji oraz zaangażowanie grupy docelowej. Agencja będzie wdrażać nową strategię komunikacji na kanałach społecznościowych marki PlayStation.
Firma uzasadnia, że Gong wygrał przetarg dzięki autentycznej i angażującej ofercie skierowanej do graczy, zmianie dotychczasowego języka komunikacji oraz wykreowaniu działań zwiększających zaangażowanie konsumentów.
Nowa platforma komunikacji wystartuje już w połowie maja.
Strony nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też nazw pozostałych uczestników przetargu.
Pod koniec listopada ub.r. centrala Sony rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową PlayStation. Budżetu klienta broni agencja BBH.
Dołącz do dyskusji: Gong zajmie się komunikacją PlayStation w internecie