SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Good One PR ogłasza nowych klientów

Agencja public relations Good One PR powiększa grono klientów o osiem marek - zarówno lokalnych, jak i działających międzynarodowo.

W styczniu 2022 r. agencja nawiązała współpracę z Centrum Riviera w Gdyni. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, komunikację eventów organizowanych na terenie galerii oraz patronaty medialne. Umowa została podpisana na rok. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki.

Z kolei w lutym br. do grona klientów Good One PR dołączyła globalna firma konsultingowa Kearney. Do zadań agencji należy stworzenie i realizacja strategii działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, działania media relations oraz opracowanie koncepcji i organizacja projektu specjalnego Kearney na polskim rynku. Współpraca obejmuje także wsparcie firmy w zakresie EB oraz doradztwo i rekomendacje w zakresie PR kryzysowego.

Agencja wygrała konkurs ofert na prowadzenie działań dla Kearney. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.  

W lutym portfolio agencji powiększyło się również o markę elektrycznych multicookerów Instant Pot. Oficjalnym dystrybutorem w Polsce urządzeń Instant Pot jest spółka Top Concept. Agencja realizuje działania z zakresu PR produktowego, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, liderami opinii oraz testy produktów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient sam zgłosił się do agencji.

Good One PR wygrywa przetargi na obsługę kolejnych klientów

W kwietniu agencja rozpoczęła działania dla Julinek Park, położonym w Lesznie k. Warszawy. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tego miejsca oraz jego oferty. Jest to współpraca projektowa, która potrwa w tym sezonie do 30 września 2022 r. Klient sam zgłosił się do agencji.

W połowie kwietnia agencja rozpoczęła również działania dla Rabkolandu, parku rozrywki w miejscowości Rabka-Zdrój. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tego miejsca oraz jego oferty.

Umowa została podpisana do 30 września – czyli do końca sezonu trwającego w Rabkolandzie. Agencja realizowała działania komunikacyjne dla tego parku rozrywki również w poprzednim roku.

W kwietniu agencja Good One PR nawiązała współpracę z BIG InfoMonitor.

W ramach współpracy agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, w tym media relations oraz pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR oraz działania real time marketing. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja zdobyła klienta w przetargu.  

W maju agencja rozpoczęła pracę dla Fundacji Saventic, której głównym zadaniem jest wspieranie szybszej diagnostyki chorób rzadkich. Agencja odpowiada za działania media relations, doradztwo wizerunkowe oraz monitoring mediów. Klient sam zgłosił się do agencji, która realizuje dla niego swoje działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.

W maju do grona klientów agencji dołączyła Useme, polskiej platformy dla freelancerów oraz zleceniodawców. W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację skierowaną do partnerów biznesowych oraz wolnych strzelców, realizację działań PR oraz koncepcje kreatywne. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a klienta pozyskano w ramach działań new business.

Całość działań dla Centrum Riviera, Instant Pot, Parku Julinek oraz Fundacji Saventic realizuje zespół konsumencki Good One PR, na czele z Iloną Rutkowską, PR account nanager.

Za działania PR dla Rabkolandu odpowiada Marta Paczka, senior account executive, a za działania dla Useme – Paulina Bartkowska, senior account executive.

Z kolei za projekty Kearney oraz BIG InfoMonitor odpowiada zespół komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, senior account manager. Nad całością prac czuwa Ewelina Puławska, account director w Good One PR.

Dołącz do dyskusji: Good One PR ogłasza nowych klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl