SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google z tytułem marketera roku na tegorocznym Cannes Lions

Firma Google odbierze nagrodę dla najbardziej kreatywnego marketera roku 2018 na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions.

Wyróżnienie jest przyznawane reklamodawcom wyróżniającym się poprzez niezmiennie wyjątkową, kreatywną narrację. Google zyskało uznanie organizatorów Cannes Lions m.in. za kreatywność w marketingu marki oraz zastosowanie nowych technologii w kreacji skutecznych kampanii.

Dotychczas Google zdobyło na festiwalu Cannes Lions 127 nagród.

65. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-22 czerwca br. Ostatniego dnia na specjalnej gali wyróżnienie "Creative Marketer of the Year 2018" odbierze Lorraine Twohill, Chief Marketing Officer w Google.

W ostatnich latach tytuł kreatywnego marketera roku zdobywały Burger King, Samsung, Heineken, McDonald's i Coca-Cola.

Dołącz do dyskusji: Google z tytułem marketera roku na tegorocznym Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl