SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google po cichu testuje nowy sposób zarabiania na witrynach internetowych przez wydawców

Google testuje z wydawcami nową funkcję, która umożliwi firmom „dywersyfikację przychodów” poprzez zapewnienie nowych możliwości zarabiania na witrynie obok tradycyjnych reklam.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Google twierdzi, że będzie miało więcej do udostępnienia w przyszłości, ponieważ funkcja ewoluuje, a Google zbiera opinie od wydawców. Robocza nazwa tej funkcji to Rewarded Ad Gate.

Użytkownik forum o pseudonimie Lexipixel odkrył tę funkcję pewnego dnia, logując się na konto na platformie AdSense. Wiadomość brzmiała: „Program Rewarded Ad Gate w wersji beta da Ci możliwość zarabiania na najbardziej zaangażowanych użytkownikach. Jeśli użytkownik często odwiedza Twoją witrynę, będziesz mieć możliwość generowania dodatkowych przychodów z reklam”.

Bramka Reklam z Nagrodą będzie wyświetlana odwiedzającemu przy piątej odsłonie każdego miesiąca. Jeśli użytkownik zdecyduje się obejrzeć krótką reklamę, reklama wideo lub graficzna będzie odtwarzana przez maksymalnie 30 sekund. Po zakończeniu wyświetlania reklamy pojawi się komunikat „Dziękujemy”. Odwiedzający uzyskuje dostęp do witryny po odtworzeniu wiadomości.

Jeśli użytkownik zdecyduje się nie oglądać krótkiej reklamy, nie będzie mógł uzyskać dostępu do witryny, dopóki liczba wyświetleń strony nie zostanie zresetowana w następnym miesiącu lub nie zdecyduje się wyświetlić reklamy.

Google oferuje również nagradzane reklamy pełnoekranowe, które stały się dostępne w  sieci na początku tego roku .

Reklamy pełnoekranowe z nagrodą są również powszechnie stosowane w zasobach reklamowych aplikacji, zwłaszcza w aplikacjach do gier, aby zapewniać takie funkcje, jak dodatkowe życia lub ulepszenia, i są również  obsługiwane przez AdMob .

Istnieje wyraźna różnica między tą nową funkcją a reklamami pełnoekranowymi z nagrodą. Opcja zarabiania, która jest testowana w wersji beta, jest rodzajem reklamy z nagrodą, ale koncentruje się w szczególności na dostępie do witryny przez określony czas.

Z kolei reklamy pełnoekranowe z nagrodą mogą obejmować wiele różnych nagród.

Dołącz do dyskusji: Google po cichu testuje nowy sposób zarabiania na witrynach internetowych przez wydawców

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol (PanCaro) - Platinum Product Expert (AdSense(
Czemu wprowadzacie w błąd? To nie jest w AdSense.
0 0
odpowiedź