SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google rozszerza swoją ofertę AdWords

Firma Google Inc. rozszerzyła swój program Print Ads. Dzięki temuinternetowi reklamodawcy będą mogli zamieszczać drukowane reklamyna łamach 225 gazet, docierających do połowy amerykańskichczytelników.

Test programu rozpoczął się w listopadzie ubiegłego roku, awzięła w nim udział mała grupa tytułów prasowych i reklamodawców.Teraz pozwoli on setkom tysięcy klientów systemu Google AdWordszamieszczać reklamy w identyczny sposób, w jaki kupują przestrzeńreklamową na stronach internetowych, w radiu i telewizji.

Wspomniane 225 gazet, wśród których są takie uznane tytuły jakNew York Times, Washington Post czy Chicago Tribune,zlokalizowanych jest na 32 z 35 największych amerykańskich rynkówmedialnych, a ich łączny nakład sięga poziomu blisko 30 milionówegzemplarzy.

Dołącz do dyskusji: Google rozszerza swoją ofertę AdWords

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl