„Gość Niedzielny” podrożał o 2 zł
Cena egzemplarzowa tygodnika „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media) z początkiem stycznia br. wzrosła z 8 do 10 zł.
Tak jak poprzednio każdy numer „Gościa Niedzielnego” ma ok. 90-100 stron.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w trzecim kwartale ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” wynosiła 74 112 egz., z czego 150 w wersji cyfrowej. Tytuł był wiceliderem sprzedażowym wśród tygodników opinii, za „Polityką”.
Obecna podwyżka to kolejny wzrost ceny „Gościa Niedzielnego” - rok temu też podniesiono ją o 2 zł, z 6 do 8 zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z początkiem stycznia podrożały jeszcze dwa tygodniki opinii. Cena egzemplarzowa „Gazety Polskiej” wzrosła z 6,50 do 7,50 zł, natomiast za „Politykę” trzeba zapłacić 11,90 zł, o 2 zł więcej niż poprzednio.
Dołącz do dyskusji: „Gość Niedzielny” podrożał o 2 zł
zemocje. Widzę że kolega ma osobisty stosunek