'Gotowe na wszystko' przegrały z konkurencją
Emitowany w niedzielne wieczory przez Polsat trzeci sezonamerykańskiego serialu "Gotowe na wszystko" przegrał z ofertąkonkurencyjnych kanałów. Produkcja miała także trochę niższąwidownię niż programy emitowane w tym samym paśmie Polsatu roktemu.
Średnio każdy z odcinków trzeciej serii "Gotowych na wszystko"oglądało 1,41 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. UdziałyPolsatu w czasie emisji serialu wyniosły 14,81 proc. (w grupiewszystkich widzów) i 18,98 proc. (w grupie 16-49).
Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Data | Start | AMR | SHR% | SHR% |
23-09-2007 | 22:03 | 1 343 189 | 11,06% | 15,55% |
23-09-2007 | 23:03 | 1 324 493 | 20,84% | 27,70% |
30-09-2007 | 22:04 | 1 594 332 | 14,64% | 18,28% |
30-09-2007 | 23:04 | 1 105 674 | 19,26% | 23,54% |
07-10-2007 | 22:04 | 1 592 004 | 12,95% | 17,14% |
07-10-2007 | 23:05 | 1 101 908 | 16,40% | 20,49% |
14-10-2007 | 22:05 | 1 643 034 | 14,08% | 19,59% |
14-10-2007 | 23:03 | 1 318 323 | 22,33% | 28,62% |
21-10-2007 | 22:03 | 1 857 573 | 12,51% | 16,92% |
21-10-2007 | 23:04 | 1 220 288 | 11,70% | 17,19% |
28-10-2007 | 22:04 | 1 355 198 | 13,03% | 16,01% |
28-10-2007 | 23:03 | 1 174 112 | 22,15% | 27,06% |
04-11-2007 | 22:05 | 1 422 686 | 12,59% | 15,29% |
04-11-2007 | 23:05 | 1 066 404 | 18,12% | 23,34% |
11-11-2007 | 22:04 | 1 447 050 | 12,33% | 16,12% |
11-11-2007 | 23:04 | 1 582 744 | 24,10% | 29,86% |
18-11-2007 | 22:04 | 1 464 522 | 11,72% | 13,40% |
18-11-2007 | 23:03 | 1 332 544 | 19,30% | 21,47% |
25-11-2007 | 22:03 | 1 576 819 | 12,27% | 16,28% |
25-11-2007 | 23:04 | 1 187 761 | 16,43% | 21,30% |
02-12-2007 | 22:05 | 1 460 049 | 11,71% | 13,96% |
02-12-2007 | 23:03 | 1 558 573 | 22,50% | 26,23% |
09-12-2007 | 22:04 | 1 713 230 | 14,30% | 18,37% |
średnia | 1 410525 | 14,81% | 18,98% |
Takie wyniki oglądalności "Gotowych na wszystko" sprawiły, że wpaśmie nadawania serialu (niedziele 20.00 - 24.00) Polsat byłdopiero stacją czwartego wyboru. Liderem w tym czasie była TVP 1,która nadawała filmy fabularne. Oglądało je 2,37 mln widzów. Dalejznalazły się: TVN (m.in. "Kuba Wojewódzki", "Trzy po trzy - numeryz kwatery" i "Orange Ekstraklasa"; 1,77 mln ) i minimalniewyprzedzająca Polsat - TVP 2 (m.in. filmy, "Panorama" i"Euroexpress"; 1,42 mln).
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR% |
TVP 1 | 2 366 251 | 25,02% |
TVN | 1 770 090 | 18,72% |
TVP 2 | 1 420 436 | 15,02% |
Polsat - Gotowe na wszystko | 1 410525 | 14,81% |
Rok temu w niedzielnym paśmie od 22.00 do 24.00 Polsat oglądałowięcej widzów niż teraz. Było to 1,48 mln osób przy udziałach wrynku na poziomie 17,17 proc. (w 4+) i 20,27 proc. (w 16-49).
Według cennikowych danych netto (bez rabatów) przy reklamachnadawanych wokół trzeciej odsłony "Gotowych na wszystko" Polsatzarobił 16,1 mln zł. Dla porównania, wpływy ze spotów nadawanychprzy "Skazanym na śmierć", emitowanym przez Polsat w niedzielnympaśmie 20.00 - 22.00, wyniosły 39,3 mln zł (serial oglądało średnio4,19 mln widzów, czyli trzy razy więcej niż "Gotowe").
Jak pokazują dane telemetryczne, serial przyciągał przedtelewizory głównie kobiety, widzów młodych i w średnim wieku (od 20do 54 lat) oraz mieszkańców średnich i dużych miast.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 41,42% | 86 |
Kobiety | 58,58% | 113 | |
Wiek | 4- 9 | 1,63% | 26 |
10- 15 | 5,17% | 65 | |
16 - 19 | 5,49% | 87 | |
20 - 24 | 9,20% | 103 | |
25 - 29 | 12,02% | 143 | |
30 - 34 | 8,92% | 118 | |
35 - 39 | 10,76% | 164 | |
40 - 44 | 8,39% | 124 | |
45 - 49 | 12,84% | 159 | |
50 - 54 | 8,59% | 104 | |
55 - 59 | 5,57% | 80 | |
60+ | 11,42% | 63 | |
Wlk.miasta | Wieś | 36,74% | 96 |
< 50 tys. | 23,39% | 97 | |
50-100 tys. | 9,95% | 112 | |
100-200 tys. | 8,17% | 102 | |
> 200 tys. | 21,75% | 106 | |
Zawód | Top management | 10,52% | 130 |
Pracownicy szczebla średniego | 15,31% | 127 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 24,55% | 128 | |
Emeryci | 18,72% | 72 | |
Inne | 30,90% | 89 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 50,86% | 112 |
Średnie | 31,04% | 105 | |
Wyższe | 11,30% | 105 | |
Inne | 6,80% | 48 |
Dołącz do dyskusji: 'Gotowe na wszystko' przegrały z konkurencją