„Gotowi do walki” - Legia Warszawa w rekordowej kampanii reklamuje stroje na stulecie (wideo)
Legia Warszawa zaczęła kampanię reklamową, w której prezentuje stroje na nadchodzący sezon przygotowane z okazji stulecia klubu. Kampania, prowadzona pod hasłem „Gotowi do walki”, to największa jak dotąd akcja marketingowa Legii.
Koszulka z podstawowego kompletu Legii na najbliższy sezon jest wzorowana na strojach z 1916 roku, kiedy drużyna, nazywająca się wtedy Legionowa, rozgrywała pierwsze mecze w swojej historii. Trykot jest biały, z ukośną, czarną szarfą, znakiem Legii (charakterystyczną czarną „eLką”) i informacją o jej stuleciu. Złoty herb klubu znajduje się na białych spodenkach, a na getrach jest historyczny skrót jego nazwy - „CWKS”.
- Zależało nam, żeby poza odniesieniami do strojów sprzed stu lat, podkreślić wojskowe korzenie warszawskiej Legii. Stąd kolor drugiego kompletu i napisy „CWKS” na getrach - komentuje Bartosz Jabłoński, dyrektor kreatywny Legii. - Logotyp stulecia to czysta forma, w której każdy element ma znaczenie. Nie chcieliśmy dodawać niepotrzebnych ozdobników. Staraliśmy się również uniknąć liczby 100, ponieważ nie charakteryzuje ona warszawskiej Legii w tak bezpośredni sposób, jak data 1916. Ukośny pas w logotypie znajdującym się na koszulkach meczowych jest złoty, co ma podkreślić wyjątkowość miejsca, w którym jest umieszczony, i jeszcze bardziej uszlachetnić stroje meczowe. Jednak na większości kreacji związanych z obchodami stulecia ukośny pas będzie czarny, tak jak na koszulkach z 1916 roku i w drugim najdłużej używanym przez Legię herbie - opisuje Jabłoński.
Stroje wspólnie z Legią zaprojektowała i wyprodukowała ubierająca piłkarzy klubu firma Adidas Poland.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Nowe stroje są promowane w kampanii pod hasłem „Gotowi do walki”. Głównym bohaterem spotu jest Jakub Rzeźniczak, grający w Legii nieprzerwanie od ponad 10 lat. W pozostałych reklamach występuje też inny zawodnik klubu - Guilherme.
Kampania ruszyła z początkiem lipca, jest prowadzona przede wszystkim w Warszawie: w kinach Multikino i Kinoteka oraz na nośnikach outdoorowych (200 przystanków komunikacji miejskiej, ponad 40 billboardów, 120 plakatów, ekrany LED w kluczowych punktach miasta, m.in. przy rondzie Dmowskiego i na peronach metra, trójstronna reklama wielkopowierzchniowa na budynku Dworca Zachodniego,). W trakcie sezonu Ekstraklasy spot będzie emitowany przy transmisji meczów Legii w kanałach nc+. Na outdoorze kampania potrwa do końca sierpnia, w kinach i telewizji - do końca br.
Legia Warszawa podkreśla, że to największa kampania marketingowa w jej historii. Wysokość budżetu akcji nie została ujawniona.
Produkcją spotu - nakręconego przez Kajetana Plisa, a wyreżyserowanego przez Szymona Pawlika - zajął się dom produkcyjny Film Fiction, a postprodukcją - studio Platige Image.
Poprzednia duża kampania Legii była prowadzona jesienią ub.r. pod hasłem „Zwyciężamy dla Was”. Bohaterem tamtych reklam był ówczesny kapitan drużyny Ivica Vrdoljak (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: „Gotowi do walki” - Legia Warszawa w rekordowej kampanii reklamuje stroje na stulecie (wideo)