GPD promuje systemy ociepleniowe Rockwool
Firma Rockwool rozpoczęła pod hasłem "Ociepl ściany i jedź dociepłych krajów!" konkurs promujący produkowane przez nią systemy imateriały ociepleniowe. Zarówno tą akcję, jak i towarzyszącą jejintertetowo-prasową kampanię reklamową przygotowała agencja GPD.
W promocji prowadzonej przez Rockwool za kupienie kompletnegosystemu ociepleń ścian zewnętrznych marki Ecorock lub płytfasadowych Fasrock otrzymuje się 5-procentowy rabat. Ponadtozgodnie z hasłem akcji "Ociepl ściany i jedź do ciepłych krajów!"za przesłanie kopii faktury nabycia tych materiałów wraz zezdjęciem pokazującym je na placu budowy można wygrać vouchery nawyjazdy zagraniczne. Rockwool kieruje swoją zaplanowaną do końcastycznia przyszłego roku promocję zarówno do dystrybutorów, jak iwykonawców oraz inwestorów indywidualnych.
Akcji towarzyszy kampania reklamowa w pismach wnętrzarskich(m.in. w "Muratorze" i "Ładnym Domu"), a także w wybranychserwisach internetowych. Kreację i zasady promocji przygotowałaagencja reklamowa GPD, która odpowiada też za obsługę konkursu.
Dołącz do dyskusji: GPD promuje systemy ociepleniowe Rockwool