SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Great Open House dla Da Grasso

Agencja Great Open House rozpoczęła współpracę z siecią pizzerii i restauracji Da Grasso. Działania obejmować będą doradztwo strategiczne i realizacje w obszarach brandingu, PR i interactive.

Pierwsza faza prac Great Open House ma koncentrować na stworzeniu długofalowej strategii dla marki Da Grasso (oraz sub-brandów), obejmującej pozycjonowanie, komunikację, działania PR oraz interactive/social media. W kolejnych krokach planowane są projekty aktywizujące markę m.in. podczas Euro 2012.

Do obsługi Da Grasso agencja wyodrębniła ze swoich struktur interdyscyplinarny zespół konsultantów kierowany przez strategy managera dr Małgorzatę Karpińską–Krakowiak. Zespół ten współpracuje bezpośrednio z zarządem Da Grasso.

Za obszar interactive odpowiada partner Great Open House - agencja komunikacji e-marketingowej hyperCrew.

Dołącz do dyskusji: Great Open House dla Da Grasso

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl