Grey Group Poland wspiera reklamowo debiut Dealz w Polsce
Należąca do Grupy Pepkor Europe sieć sklepów Dealz debiutuje na rynku polskim. Za wsparcie jej rynkowego debiutu odpowiada agencja Grey Group Poland.
W ramach kontraktu agencja Grey będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji marki, przy użyciu wszystkich kanałów komunikacji, w tym internetu, social media i nawigacji w sklepach.
Jest to druga po Pepco marka koncernu Pepcor Europe, która podjęła współpracę z Grey Group.
W piątek 9 lutego sieć sklepów Dealz otworzy swój pierwszy lokal w Polsce. Sklep w ETC Swarzędz będzie nie tylko pierwszym w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej.
Dealz oferuje klientom produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. W sklepach sieci można kupić m.in. produkty przemysłowe, drogeryjne, kosmetyczne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Większość asortymentu oferowana jest w cenie 5 zł.
Sieć Dealz należy do Grupy Pepkor Europe, właściciela liderów rynkowych: Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej, Poundland w UK i Dealz w Europie Zachodniej.
Dołącz do dyskusji: Grey Group Poland wspiera reklamowo debiut Dealz w Polsce