Grey Worldwide dla Lenor i Vizir Snowflower
Od marca br. Procter & Gamble wprowadza na polski rynek nowy wariant płynu do zmiękczania tkanin Lenor i proszku do prania Vizir, które razem tworzą system produktów o tej samej nucie zapachowej - Snowflower. Nowy system będzie wspierany telewizyjną kampanią reklamową
Przekaz skierowany jest do użytkowników płynów zmiękczających i proszków do prania ze szczególnym uwzględnieniem osób młodych i w średnim wieku, które posiadają co najmniej jedno dziecko.
Emisja spotu telewizyjnego, który jest jedynym medium ATL, rozpoczęła się 15 marca. Trzydziestosekundowy film będzie emitowany w TVP, Polsacie, TV4, TVN, TVN7 i kanałach tematycznych.
Na potrzeby polskiego rynku zespół kreatywny Grey dokonał adaptacji gotowego spotu. Film podkreśla benefity płynące z używania systemu produktów, którymi są "czystość, świeżość i miękkość pościeli za każdym razem, kiedy kładziesz się spać".
Kampanię koordynują: Monika Bierwagen (Account Supervisor), Roksana Odyjas (Junior Account Executive), Monika Świątek-Król (Copywriter) i Joasia Zielińska (Art Director) - po stronie Grey, oraz Agnieszka Orlik (Brand Manager) i Maciej Derda (Associate Brand Manager) po stronie klienta.
Dołącz do dyskusji: Grey Worldwide dla Lenor i Vizir Snowflower