GroupM z trzyletnią globalną obsługą mediową marki Honor
Chiński producent smartfonów marki Honor zakończył przetarg na globalną obsługę mediową. Zwyciężyła w nim GroupM (WPP), do której należą takie agencje mediowe, jak Mindshare, Wavemaker i EssenceMediacom.
Grupa M podpisała trzyletni kontrakt na globalną strategię mediową i zakup mediów z marką Honor, z opcją rocznego przedłużenia.
Kontrakt będzie obowiązywał od 2025 do 2028 roku i obejmuje Chiny oraz rynki zagraniczne, w tym Wielką Brytanię, Hiszpanię, Francję, Włochy, Niemcy, kraje nordyckie, Turcję, Europę Środkową i Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę Północną oraz Hongkong.
Publicis, który odpowiadał za planowanie mediów na wszystkich tych rynkach, ma przekazać obsługę mediową marki dla danego kraju do końca 2024 r.
Według szacunków globalny budżet mediowy marki Honor wynosi 250 mln dolarów rocznie.
Honor, pierwotnie submarka Huawei, stała się niezależna w 2020 r. i od tego czasu ugruntowała swoją pozycję globalnego gracza na rynku smartfonów i urządzeń inteligentnych.
Dołącz do dyskusji: GroupM z trzyletnią globalną obsługą mediową marki Honor
Przerobiłem modele 6, 8, 10. O 3 za dużo.