GRP w sieci Ad.net
Nowy produkt reklamowy sieci Ad.net
Sieć reklamowa Ad.net wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy - Great Reach Placement Net (GRP Net), umożliwiaj±cy budowanie kampanii reklamowej o dużym zasięgu. W skład powierzchni reklamowej GRP Net wchodzi ponad 6 000 polskich serwisów, odwiedzanych w ciągu miesiąca przez ponad 4,2 mln internautów (GRPnet to nie jest produkt stworzony w oparciu o witryny Ad.netu, tylko dotychczas zbudowaną sieć, a w oparciu o tzw. Gemius Space).
Główne zalety produktu reklamowego GRP Net to:
Statystyki powierzchni reklamowej GRP Net (źródło: Gemius Pro, średnia z czerwca 2003)
Liczba użytkowników dziennie: 357 867
Liczba użytkowników tygodniowo: 1 509 942
Liczba użytkowników miesięcznie: 4 225 043
Oferta reklamowa GRP Net GRP Net oferuje emisje trzech form reklamowych: pop up, pop under, interstitial.
Produkt reklamowy GRP Net składa się z dwóch pakietów reklamowych:
Pakiet Forma reklamy Cena CPM/CPT
GRP Net 350 Pop up/under 6 000 zł 17,14 zł
GRP Net 350 Interstitial 8 000 zł 22,86 zł
GRP Net 1500 Pop up/under 18 000 zł 12,00 zł
GRP Net 1500 Interstitial 22 000 zł 14,66 zł
GRP Net jest jedną z najtańszych ofert emisji tych form reklamy w polskim Internecie.
"GRP Net to zupełnie nowy produkt reklamowy na polskim rynku. Po pierwsze, nikt inny nie oferuje emisji reklamy jednocześnie na ponad sześciu tysiącach najróżniejszych serwisach internetowych. Po drugie, zastosowaliśmy innowacyjne podejście do sprzedaży tego produktu, gwarantujące naszym reklamodawcom dotarcie z przekazem reklamowym do określonej liczby odbiorców. Stąd już tylko krok do wprowadzenia w Internecie klasycznych pakietów GRP, opartych na gwarantowanym dotarciu w określonych grupach celowych. Dodatkowo oferta GRP Net, ze względu na koszty, jest idealnym rozwiązaniem do wykorzystania w zasięgowych kampaniach reklamowych" - Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.
Dołącz do dyskusji: GRP w sieci Ad.net