Grupa Euro RSCG intensyfikuje działania New Business
Na początku kwietnia br. do Euro RSCG dołączył Marcin Gerc, który objął nowo utworzone stanowisko New Business Director
Do jego obowiązków będzie należała koordynacja oraz zarządzanie informacją i przetargami new business dla grupy Euro RSCG w Polsce. Utworzenie nowego stanowiska jest wynikiem strategii zmierzającej do oferowania Klientom spójnej i efektywnej komunikacji, której elementy dostarczane są przez poszczególne podmioty Euro RSCG.
Jednocześnie w agencji Euro RSCG Marketing House dobiegają końca prace nad specjalnym system informatycznym wspomagający administrowanie oraz koordynację informacji i procesów New Business.
"Ubiegłe lata były okresem szybkiego wzrostu całej naszej grupy. Chcąc utrzymać dotychczasowe tempo a przede wszystkim móc oferować rynkowi zintegrowane rozwiązania komunikacyjne, należy lepiej wykorzystywać doświadczenia każdej z firm w Euro RSCG" - mówi Piotr Badowski CEO Euro RSCG 4D.
Oczywiście zatrudnienie Marcina Gerc nie oznacza zaprzestania bezpośredniego poszukiwania nowych Klientów przez poszczególne agencje czyli Euro RSCG Warsaw, Euro RSCG 4D, Euro RSCG Marketing House, Sensors PR oraz Digital One, które nieprzerwanie będą oferować potencjalnym Klientom usługi w obszarach swoich kompetencji.
Marcin Gerc ma ponad 12 letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował m.in. w agencji TBWA Warszawa na stanowisku Business Development Director oraz w Gruppie66 jako Account Director, a wcześniej w Ogilvy & Mather Poland. W swojej karierze zawodowej pracował również po stronie Klienta w wydawnictwie DD Media oraz w czołowej firmie działającej na rynku baz danych Acxiom Corporation.
Dołącz do dyskusji: Grupa Euro RSCG intensyfikuje działania New Business