Grupa Europa z nową identyfikacją wizualną
Grupa Ubezpieczeniowa Europa wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej - mają podkreślić biznesowe i technologiczne aspiracje firmy.
Nowy logotyp wykorzystuje dotychczasową, czerwono-szarą kolorystykę, stosowaną w komunikacji firmy. Sam sygnet logotypu może być wykorzystywany jako samodzielny znak.
- Nasze poprzednie logo towarzyszyło nam przez osiem lat. Kiedy je wprowadzaliśmy, Grupa Europa była skupiona niemal wyłącznie na rynku bancassurance. Dziś jesteśmy w innym miejscu. Choć współpraca z bankami to nadal ważna cześć biznesu, inwestujemy również w bezpośredni kontakt z klientem, korzystając z możliwości, jakie dają nowoczesne technologie - komentuje Katarzyna Greszta, dyrektor departamentu marketingu i relacji klienckich w Grupie Europa.
Twórcą nowego logo jest Grzegorz Janiszewski z agencji Laboratorium.
Dołącz do dyskusji: Grupa Europa z nową identyfikacją wizualną