Grupa Fit.pl: z Cormedia do Ad.net
Serwisy z Grupy Fit.pl weszły do sieci reklamowej Ad.net. Poprzednio należały do sieci Cormedia.
W skład sieci reklamowej Ad.net z początkiem lipca weszły należące do Grupy Fit.pl strony Fit.pl, SuperPani.pl, Twardziel.pl, Noga.pl, Narta.pl, Skoki.pl, FMzone.pl oraz SuperWczasy.pl. Przez poprzednie trzy lata należały do sieci Cormedia.
– Postanowiliśmy spróbować działań sprzedażowych z nowym partnerem na innych zasadach, dających nam większą swobodę w rozwijaniu otwartego kilka miesięcy temu biura reklamy i marketingu – opisuje Rafał Tatarek, dyrektor marketingu i sprzedaży Grupy Fit.pl. – Umowa z Ad.net obejmuje tylko wyłączność sieciową, dlatego mamy otwartą drogę do wspólnego pozyskiwania klientów i lepszego wykorzystania zarówno potencjału naszych serwisów, jak i wytworzenia wspólnych mechanizmów zwiększających sprzedaż ich powierzchni reklamowej – dodaje.
Dołącz do dyskusji: Grupa Fit.pl: z Cormedia do Ad.net