Grupa Lotos wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy
Grupa Lotos prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję reklamową do współpracy na dwa lata: na rok bieżący i przyszły. Zwycięska firma nie będzie miała jednak wyłączności na współpracę z Lotosem, a wynagradzana będzie tylko za zrealizowane działania.
Do zadań wybranej w tym przetargu agencji należeć będzie m.in. przedstawienie długofalowej, minimum dwuletniej komunikacji marketingowej dla marki, promującej Lotos jako producenta najwyższej jakości paliw na rynku. Lotos w nowej komunikacji ma być pokazany jako firma nowoczesna, innowacyjna, rozwijająca się.
Zwycięska agencja przygotuje dla marketera spot tv, radiowy, reklamy prasowe i internetowe do zaplanowanej na pierwszą połowę br. kampanii wizerunkowej dotyczącej jakości oferowanych przez Lotos paliw. Dodatkowo będzie musiała zarekomendować ambasadorów marki i zaproponować mechanizm promocji konsumenckiej.
Agencja ta zajmie się też działaniami zaplanowanymi na drugą połowę tego roku - na ten okres Lotos zaplanował kampanię reklamową związaną z eliminacji do mistrzostw świata w piłce nożnej. Przygotuje propozycje spotów do telewizji i radia, projekty reklam prasowych itp.
Wybrana w przetargu agencja nie będzie miała wyłączności na współpracę z Grupą Lotos. Marketer ze zwycięską firmą podpisze umowę ramową i będzie z nią rozliczać jedynie faktycznie zrealizowane działania.
W ub.r Grupa Lotos prowadziła szeroko zasięgową kampanię związaną z Euro 2016. Od strony kreacji przygotowała ją agencja Young&Rubicam Poland.
Dołącz do dyskusji: Grupa Lotos wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy