Grupa o2 szykuje Kafeteria.tv
Grupa o2 przygotowuje się do uruchomienia Kafeteria.tv, wersji wideo serwisu dla kobiet Kafeteria.pl. Na początek będzie w nim publikowanych ok. 10 autorskich programów.
Kafeteria.tv ma być połączeniem telewizji rozrywkowej z poradnikową, skierowanym - tak samo jak Kafeteria.pl - do młodych, kreatywnych kobiet, zainteresowane nowościami z zakresu mody, urody, zdrowia czy kulinariów. W serwisie pojawi się ok. 10 autorskich cyklów - od ekskluzywnych wywiadów z gwiazdami, przez materiały poradnikowe o różnorodnej tematyce, po relacje z wydarzeń kulturalnych czy modowych. Niektóre z programów mają prowadzić osoby znane już w polskiej blogosferze.
Obecnie zespół Kafeteria.tv opracowuje i testuje planowane formaty. Trwają też prace nad layoutem nowego serwisu. Jego start ma nastąpić do końca sierpnia br.
Kafeteria.pl to drugi pod względem liczby użytkowników serwis Grupy o2 (po portalu o2.pl). W maju br. zanotował 3,13 mln real users, 24,4 mln odsłon i 3,3 mln odsłon mobilnych, a przeciętny użytkownik spędził w nim 9 minut i 49 sekund (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).
Kafeteria.pl będzie drugim po Pudelku serwisem Grupy o2, który zostanie rozbudowany o osobną witrynę wideo. Uruchomiony na początku ub.r. Pudelek.tv odwiedza regularnie ponad milion użytkowników miesięcznie. Wiosną br. ruszył trzeci serwis pod marą Pudelka - Pudelekx.pl (przeczytaj o nim więcej).
>>> Grupa o2 rok po roku: zyskały Pudelek.tv i Sfora, w dół Wrzuta, Pinger i Smog
Z kolei w segmencie wideo Grupa o2 z końcem kwietnia br. zamknęła działający od niecałego roku Lajk.tv, przy czym jeden z formatów z tego serwisu - Syrenki.tv - będzie kontynuowany w odświeżonej wersji (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Grupa o2 szykuje Kafeteria.tv
zief.
(-;