Grupa Wirtualna Polska wygasiła serwisy kobiece Snobka.pl i Kimono.pl. „Porządkujemy portfolio”
W ostatnich miesiącach przestały być aktualizowane kolejne dwa serwisy tematyczne Grupy Wirtualna Polska: Snobka.pl i Kimono.pl. To kolejne witryny tematyczne, z których wydawca zrezygnował w ostatnim roku.
Poświęcona modzie i urodzie Snobka.pl przestała być aktualizowana z końcem lipca. - Każda historia kiedyś się kończy, teraz przyszła pora na zakończenie projektu Snobka.pl. Portal powstał prawie 10 lat temu. W tym czasie zebrało się tutaj wielkie grono fanek makijażu, które doskonaliły swoje umiejętności wraz z nami - Redakcją :) - napisała w pożegnalnym tekście Monika Mitraszewska (znana też jako Miss Heledore), która przygotowywała porady dotyczące makijażu. Z kolei Kimono.pl, opisujące branżę modową, zostało zawieszone na początku czerwca.
W czerwcu br. Snobka.pl zanotowała 405,5 tys. użytkowników i 3,85 mln odsłon, a Kimono.pl w maju miało 223,8 tys. użytkowników i 2,25 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki z czerwca).
- Wygaszenie Snobki i Kimona jest związane z procesem porządkowania naszego portfolio. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju serwisu WP Kobieta, który ma mocne sekcje dotyczące mody i urody oraz Kafeteria - z silną społecznością użytkowniczek. Staramy się ujednolicać i uatrakcyjniać naszą ofertę programową, nie dublując witryn tematycznych - wyjaśniła portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Halicka, rzeczniczka prasowa Grupy Wirtualna Polska.
Snobka i Kimono to kolejne z mniej popularnych serwisów dawniej należących do Grupy o2, z których zrezygnowała w ostatnim roku Grupa Wirtualna Polska. W marcu zawieszone zostały Autokrata.pl i Smog.pl, w styczniu - Sportfan.pl (a także należący wcześniej do Wirtualnej Polski Babol.pl), w listopadzie ub.r. - Hotmoney.pl, a w kwietniu - Pej.cz. Na początku br. wydawca przestał aktualizować serwisy lifestylowe z oferty przejętej niedługo wcześniej Grupy Money.pl: Menstream.pl, iWoman.pl i Platine.pl).
Z drugiej strony pod koniec maja Grupa Wirtualna Polska kupiła za 4 mln zł serwisy radiowe Open.fm i Polskastacja.pl, a na początku czerwca za ok. 20 mln zł Grupę NextWeb Media.
W czerwcu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska miały 18,47 mln użytkowników i 3,67 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius) i ponownie awansowała na pozycję lidera zasięgowego wśród polskich wydawców.
Dołącz do dyskusji: Grupa Wirtualna Polska wygasiła serwisy kobiece Snobka.pl i Kimono.pl. „Porządkujemy portfolio”
Teraz będą wisieć takie nieaktualizowane, porzucone śmieci w internecie?
Wygaszacie, to WYŁĄCZCIE!!! Po prostu.