"Grzeczne dziewczynki wiedzą, kiedy przestać"
Browar Belgia startuje z nową kampanią reklamową Gingers!
24 marca rozpoczyna się nowa kampania telewizyjna piwa Gingers.
15-sekundowe spoty będą pokazywane w pięciu stacjach telewizyjnych: TVN, Polsacie, TV4, MTV i TVN7.
Kampania pod wspólną nazwą "Grzeczne dziewczynki" składa się z 4 różnych spotów. Potrwa do lata.
- Celem nowej kampanii jest umocnienie pozycji Gingers na rynku piw smakowych, który staje się coraz bardziej konkurencyjny - mówi Dirk Aarts, dyrektor ds. marketingu Browaru Belgia. - Tym razem oprócz podkreślenia oryginalnego smaku imbirowego skupiliśmy się na naszej grupie docelowej: młodych, niezależnych i dojrzałych ludziach cieszących się życiem. Pokazujemy, że Gingers jest skierowany zarówno do kobiet jak i do mężczyzn.
Za kreację "Grzecznych dziewczynek" odpowiedzialna jest agencja reklamowa TBWA Warszawa, filmy zrealizował dom produkcyjny Tango.
- Badania przeprowadzone przez SMG-KRC pokazały duże zainteresowanie reklamą -konsumenci uważają ją za zabawną, wyróżniającą się i intrygującą. Ale nasza kampania idzie jeszcze dalej - przedstawia nowy obraz kobiety: atrakcyjnej, pewnej siebie, ambitnej, niezależnej i odważnej - dodaje Dirk Aarts.
Pozostałe działania marketingowe związane z marką Gingers przewidziane na 2005 rok to kampania prasowa w pismach handlowych i letnia kampania BTL. Gingers pojawi się także okazjonalnie na premierach filmowych, koncertach i spotkaniach biznesowych.
Dołącz do dyskusji: "Grzeczne dziewczynki wiedzą, kiedy przestać"