Grzegorz Szabla odpowiada za marketing w Kinguin Polska
Grzegorz Szabla objął stanowisko chief marketing officer (CMO) w Kinguin Polska. Ostatnio pracował w Ubisoft Polska.
Poprzednim CMO był Gary Szlatiner, który przeszedł na inne stanowisko w ramach grupy i będzie rozwijał nowe projekty specjalne.
Szabla odpowiedzialny będzie za kreację i realizację strategii marketingowej firmy Kinguin Polska, wdrażanie i zarządzanie nowymi markami oraz rozwój nowych usług i funkcjonalności platform sprzedażowych. Do jego zadań będą również należały: koordynacja eventów oraz kampanii reklamowych, SEO/SEM, procesy analiz (CTR, CR, ROI) a także projekty krospromocyjne i wizerunkowe.
Grzegorz Szabla zarządzał będzie 74-osobowym zespołem i działami takimi, jak: growth & engagement, marketing strategy & execution, PR, art & design, customer engagement, affiliates & partners, etc.
Szabla od 2008 roku do kwietnia 2017 roku pracował w Ubisoft Polska jako brand manager na Europę środkowo-wschodnią. Odpowiadał za digital marketing, brand marketing i PR. Wcześniej związany był z filmową branżą dystrybucyjną i marketingiem w AP Mañana oraz SPI International.
Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
Kinguin.net to jedna z największych na świecie platform umożliwiających sprzedaż oraz kupno gier, oprogramowania i wirtualnych akcesoriów. Serwis, który łączy bezpośrednio sprzedawców z klientami istnieje od 2013 roku.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Szabla odpowiada za marketing w Kinguin Polska