Grześki z nową kampanią promującą loterię „Grzeszki na wagę złota”
Ruszyła loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”, zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Działania zostaną wsparte szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną prowadzoną w telewizji, Internecie, we współpracy z wybranymi influencerami oraz w punktach sprzedaży.
Łączna pula nagród, na którą składa się gotówka oraz sztabki złota, wyniesie ponad 200 tys. zł.
Zasady loterii Grześki
Zgłoszenia do loterii konsumenckiej "Grzeszki na wagę złota" będą przyjmowane od 1 lutego do 27 marca br. Aby wziąć w niej udział i mieć szansę na zdobycie gotówki lub sztabki złota, wystarczy zakupić dowolne Grześki za min. 3 zł, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie zlotegrzeszki.pl.
- Podobnie jak w przypadku wielu naszych dotychczasowych aktywacji konsumenckich i tym razem szczególną wagę przywiązaliśmy do kompleksowej komunikacji, mającej na celu efektywne wsparcie i promocję całej akcji. Z tego względu działania nie tylko obejmą internet, współpracę z influencerami oraz materiały POS w punktach sprzedaży, ale także specjalnie przygotowany 15-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - komentuje Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.
Za kreację i kompleksową organizację loterii odpowiada NAV Agency. Zakup mediów powierzono agencji Initiative oraz NAV Agency. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Grześki z nową kampanią promującą loterię „Grzeszki na wagę złota”