H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych
W najnowszej sesji zdjęciowej kostiumów kąpielowych H&M prezentuje modeli o różnych typach sylwetki w duchu akceptacji własnego ciała.
Zdjęcia do promocji kolekcji kostiumów kąpielowych H&M przygotowano w duchu ciałopozytywności (body positive). Przed obiektywem stanęły modeli w rozmiarach odbiegających od narzuconych przez świat mody wymiarów. Widzimy kobiety o różnych typach sylwetki. Cała sesja nie była podawana dodatkowej obróbce w programach graficznych.
Zdjęcia można oglądać m.in. na kanałach social media H&M.
Marki idą w stronę body positive
H&M to kolejna marka stawiająca na naturalność w komunikacji marketingowej. Niedawno na naszych łamach informowaliśmy o działach marki bielizny Etam, która publikuje w swoich social mediach wizerunki kobiet o pełniejszych kształtach czy z widocznym cellulitem.
Z kolei Gucci wykorzystano do promocji szminek niedoskonały zgryz punkowej piosenkarki Dani Miller.
Dołącz do dyskusji: H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych