SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych

W najnowszej sesji zdjęciowej kostiumów kąpielowych H&M prezentuje modeli o różnych typach sylwetki w duchu akceptacji własnego ciała.

Zdjęcia do promocji kolekcji kostiumów kąpielowych H&M przygotowano w duchu ciałopozytywności (body positive). Przed obiektywem stanęły modeli w rozmiarach odbiegających od narzuconych przez świat mody wymiarów. Widzimy kobiety o różnych typach sylwetki. Cała sesja nie była podawana dodatkowej obróbce w programach graficznych.

Zdjęcia można oglądać m.in. na kanałach social media H&M.

Marki idą w stronę body positive

H&M to kolejna marka stawiająca na naturalność w komunikacji marketingowej. Niedawno na naszych łamach informowaliśmy o działach marki bielizny Etam, która publikuje w swoich social mediach wizerunki kobiet o pełniejszych kształtach czy z widocznym cellulitem.

Z kolei Gucci wykorzystano do promocji szminek niedoskonały zgryz punkowej piosenkarki Dani Miller.

Dołącz do dyskusji: H&M stawia na naturalność w kampanii kostiumów kąpielowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dany
Teraz pora na naturalne materiały, a nie ciuchy z plastiku.
odpowiedź