Hand Made odpowiada za social media marki Curly
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg firmy Lorenzna obsługę kanałów social media marki Curly.
Zakres współpracy obejmuje kreację i moderację na Facebooku oraz Instagramie. Podczas współpracy planowane są kampanie z udziałem Influencerów oraz gry aktywizujące użytkowników.
- Wybraliśmy Hand Made w procesie przetargu, ponieważ jej oferta była zgodna z naszymi oczekiwaniami oraz wizją marki Curly. Wiedza i doświadczenie agencji przekonały nas, że Hand Made będzie mogła zbudować atrakcyjną i nowoczesną platformę komunikacji w social media dla naszej marki Curly oraz zapewni nam profesjonalną obsługę i doradztwo - mówi Julita Pietrzkiewicz, brand managerka marki.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Hand Made odpowiada za social media marki Curly