SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Harder&Harder w kampanii CrimeShop Patrol dla Crunchips

Agencja marketingu szeptanego Harder&Harder przygotowała dla Crunchips akcję promocyjną CrimeShop Patrol. Ideą kampanii była kontynuacja budowania "imprezowego" wizerunku marki poprzez wykorzystanie dobrze znanych ambasadorów Crunchips, czyli postaci "imprezowych policjantów".

Marka Crunchips została wsparta dodatkowo poprzez działania zasięgowe w postaci kampanii internetowej, ePR oraz filmów wirusowych z udziałem imprezowych patroli. Agencja natomiast wykorzystała również działania trialowe oraz prosprzedażowe takie jak street marketing, BTL czy sampling chipsów. Element scalający kampanię stanowi landing page - www.crunchips.pl/patrol/, gdzie umieszczone zostały szczegóły akcji oraz filmiki wirusowe. Studio SMAI, wyspecjalizowany dział Harder&Harder, wzmocnił ogólnopolski zasięg kampanii przez działania amplifyingu internetowego.

Dzięki tym działaniom akcja CrimeShop Patrol kreuje wizerunek marki jako nieszablonowej i  odważnej, kojarzonej z dobrą zabawą i imprezą. "Imprezowi policjanci " w seksownych mundurach ozdobionych szalami "boa" patrolując sklepy wielkopowierzchniowe oraz centra handlowe, rozdawali Crunchipsy przechodniom oraz wręczali mandaty za brak uśmiechu i chipsów.

crunchips

CrimeShop Patrol pojawiły się w największych miastach w Polsce - Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, GOP, Trójmieście, Wrocławiu i Szczecinie, a w okresie wakacyjnym patrole można będzie spotkać we wszystkich najczęściej uczęszczanych miejscowościach nadmorskich m.in. Międzyzdrojach, Władysławowie czy Łebie.

Agencja Harder&Harder zaprosiła do kampanii swoich partnerów: SMAI Studio Moderacji i Amplifyingu Internetowego oraz E_misję Interactive 360, która była odpowiedzialne za kreację i produkcję działań interaktywnych.

Dołącz do dyskusji: Harder&Harder w kampanii CrimeShop Patrol dla Crunchips

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl