'Harnaś - piwo z górnej półki'
3 listopada ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Harnaś, jednego z najważniejszych produktów Carlsberg Polska.
Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki - jako piwa z góralskim rodowodem, mocnym charakterem, utożsamianego z charyzmatyczną postacią Harnasia.
Nowy film pokazuje Harnasia jako osobę budząca szacunek, jego odwagę, męstwo i stabilną, silną pozycję.
- Ten projekt był dużym wyzwaniem - mówi o filmie Bartosz Rączkowiak Marketing Manager marki Harnaś - nie tylko realizacyjnym - odbiegamy od dotychczasowej estetyki, zdecydowanie wzmacniamy tym przekazem siłę marki.
Nowością w spocie jest połączenie animacji, znanej z wcześniejszych filmów, z normalnymi zdjęciami filmowymi. Towarzyszący im dynamiczny montaż i muzyka rodem z kina akcji, już od pierwszego kadru budują atmosferę zaciekawienia i podwyższają poziom adrenaliny. Harnaś mknie sobie tylko znaną trasą wyjątkowej górskiej kolejki i przemierza ekstremalnie trudny szlak, wiodący do góralskiej gospody. Kiedy nieoczekiwanie pojawia się w jej drzwiach ze stosowną porcją piwa, pointuje swoje przybycie dwuznacznym "kolejka do syćkich".
Autorem zdjęć kręconych w przepięknych zakątkach Tatr jest Bartosz Prokopowicz, laureat tegorocznego gdyńskiego Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. Animację przygotowało Studio Barakuda, realizacją dźwięku zajął się Marcin Jangus, całość pod szyldem Graffiti Film wyreżyserował Tomasz Karelus.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications.
Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction.
Spot emitowany będzie na antenach TVP, TVN i Polsatu.
Dołącz do dyskusji: 'Harnaś - piwo z górnej półki'