Harnaś rozdaje 8 milionów piw
Rozpoczęła się piąta edycja promocji „Harnaś miliony piw rozdaje”. Akcję na zlecenie Carlsberg Polska realizuje EuroRSCG Marketing House, a wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały Red8 i Media Direction OMD.
Zasady nowej edycji promocji „Harnaś miliony piw rozdaje” są takie same jak w poprzednich odsłonach tej akcji. Każdy, kupi promocyjną butelkę lub puszkę Harnasia Jasne Pełne lub Harnasia Mocne, ma szansę wygrać darmową puszkę Harnasia Jasne Pełne. Wystarczy, że w butelce lub puszce będzie specjalnie oznaczony kapsel lub kluczyk – wtedy można wymienić go w sklepie na nagrodę.
Obsługą promocji – rozpoczętej 21 lutego, a zaplanowanej do 31 października – zajmuje się agencja Euro RSCG Marketing House, natomiast promocyjne opakowania piwa Harnaś zaprojektowała agencja Mamastudio. Akcję będą wspierać działania reklamowe w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży.
Kreację tej kampanii przygotowała agencja Red8 Communication Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Harnaś rozdaje 8 milionów piw