Havas Media Group chce wzmocnić integrację usług
Havas Media Group tworzy nowe stanowiska connexion managerów i reorganizuje strukturę, wzmacniając integrację usług. W polskim biurze połączenie obszarów online i offline nadzoruje Paweł Pluciński.
Wprowadzone zmiany w biurach Havas Media Group na całym świecie powodują, że centralnym punktem działań agencji będzie obszar analizy danych. W ramach zmian zespoły pracowników są obecnie delegowane do jednostek, w których doświadczenia z obszaru digital jak i tradycyjnych mediów są w pełni zintegrowane.
W strukturze grupy powstały działy: Video (zamiast dotychczasowych zespołów zajmujących się telewizją i wideo online), Audio i OOH oraz Publishing (digital i prasa).
Jednocześnie Havas Media Group tworzy nowe stanowiska connexion managerów, którzy mają zapewnić integrację i innowacyjność w wykorzystaniu analizy danych. Osoby w tej funkcji będą wspierane przez analityków danych.
Pełna integracja obszarów online i offline w polskim biurze będzie nadzorowana przez Pawła Plucińskiego, trading directora, który obecnie kieruje 65-osobowym zespołem.
- Naszym głównym źródłem inspiracji jest i będzie analiza rzeczywistej konsumpcji mediów. Mając to na względzie, zbudowaliśmy naszą nową strukturę z myślą o całkowitej konwergencji z potrzebami naszych klientów, w szczególności organicznego wzrostu ich biznesu - opisuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Przedstawiciele polskiego oddziału Havas Media Group na obecnym etapie nie podają nazwisk osób, które obejmą nowo utworzone stanowiska connexion managerów.
Dołącz do dyskusji: Havas Media Group chce wzmocnić integrację usług