SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas Media Network uruchamia nową agencję Customer Science Analytics. Szefową Anna Kuropatwa

Agencja Havas Media Network utworzyła w ramach swoich struktur nową jednostkę strategiczno-kreatywną CSA (Customer Science Analytics), która rozpoczyna działalność z początkiem 2024 r. Na jej czele stanie Anna Kuropatwa jako strategy & customer science analytics managing partner. 

CSA to globalna marka skupiona w sieci międzynarodowych agencji, której działalność koncentruje się na dynamizacji zrozumienia danych klientów oraz poprawie efektywności zwrotu z inwestycji, dzięki rozwiązaniom analitycznym i uczeniu maszynowemu. 
W strukturę agencji CSA wejdą dotychczasowe jednostki Havas Media Network – Data Business Intelligence (DBI) oraz zespół strategii

Havas Intelligence, które od stycznia będą funkcjonować pod jednym szyldem CSA.

Anna Kuropatwa wraca do Havas

Na czele polskiego oddziału CSA stanie Anna Kuropatwa na stanowisku strategy & customer science analytics managing partner, która wraca do Havas Media Network w nowej roli. Menadżerka wcześniej związana była z Havas od 2006 r. i przeszła wszystkie szczeble kariery do stanowiska insight & strategy director. Przez ostatni rok była szefową strategii w Value Media. 

Anna Kuropatwa wraz z obecnymi szefami zespołu DBI, Bogdanem Korolukiem w nowej roli CSA Directora oraz Jakubem Polakowskim, strategy directorem zespołu Havas Intelligence, będą rozwijać ofertę i usługi nowej jednostki zarządzając kilkudziesięcioosobowym zespołem. To eksperci, którzy odegrali kluczową rolę w świadczeniu usług z zakresu nauk o danych i adtech w Havas Media Network dla takich klientów jak Canal+, Pepco, Kino Polska, Lidl, Hyundai, Lendon, Pracuj.pl, BAT czy Allianz. Anna Kuropatwa będzie raportowała do chief digital officer, Beaty Magdziarz.

– Bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona do tak ciekawego wyzwania jakim jest współtworzenie CSA w Polsce. Jestem pewna, że połączenie tak szerokiego zakresu kompetencji w jednym i przez to wyjątkowym na rynku zespole, pozwoli nam na wypracowanie i oferowanie zupełnie nowej jakości produktów i usług dla naszych obecnych i przyszłych klientów – mówi Anna Kuropatwa, Strategy & Customer Science Analytics Managing Partner, CSA, Havas Media Network.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Marka CSA została dotychczas wprowadzona we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA i Ameryce Łacińskiej, a w kolejnych miesiącach pojawi się na kolejnych rynkach na całym świecie.  

CSA oferuje cztery produkty: CSA Consult (wsparcie w planowaniu strategii data-driven, badaniu konsumenta, poprawa czasu realizacji celów biznesowych), CSA Tech (rozwiązania technologiczne do napędzania transformacji data-driven), CSA Customer (oferta badawcza i metodologia bazująca na technologii, naukach behawioralnych i danych) oraz CSA Science (pomiar w centrum działań marketingowych klientów).

– Mijający rok to czas dynamicznych zmian w obszarze technologii i zakresu jej wykorzystania w biznesie. Rozpowszechnienie sztucznej inteligencji, mnogość kanałów komunikacji, zmiana zachowań użytkowników, wszystko to wymaga od biznesu szybkiego dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia. Dlatego w Havas Media Network stworzyliśmy unikalną jednostkę łączącą wszystkie obszary analizy danych, strategii oraz technologii, której celem jest elastyczne podejście do zmieniającego otoczenia biznesowego oraz tworzenie unikatowej oferty dla naszych klientów – komentuje Bogdan Koroluk, CSA director.

Dołącz do dyskusji: Havas Media Network uruchamia nową agencję Customer Science Analytics. Szefową Anna Kuropatwa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gruby Chudy
strategy & customer science analytics managing partner - na ten tytuł potrzeba wizytówki w formie zwoju papirusa
odpowiedź