SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Havas Media obsłuży dla Perfetti Van Melle kampanie marek Mentos i Chupa Chups

Dom mediowy Havas Media (należy do Havas Media Group) wygrał w przetargu firmy Perfetti Van Melle. W ramach rozpoczętej od listopada br. współpracy zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla marek Mentos i Chupa Chups.

W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Havas Media będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów marki Perfetti Van Melle w tym flagowe: Mentos i Chupa Chups. Havas Media zajmie się całościowym planowaniem oraz zakupem kampanii w telewizji, internecie, radiu, prasie oraz na outdoorze. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.

- Rozpoczęcie współpracy z HMG to nowy rozdział w mediowej historii Perfetti Van Melle Polska. Wierzę, że kreatywne podejście zaprezentowane w trakcie przetargu, poparte bogatym doświadczeniem i zapleczem technologicznym Agencji przyczynią się do skutecznego wzrostu naszych marek - mówi Michał Bonecki, consumer marketing manager PVM Polska.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

W poprzednich latach planowaniem i zakupem mediów dla Perfetti Van Melle zajmowały się agencje PHD i Macroscope OMD.

Marketer dwa lata temu jesienią promował Mentos Choco - kampanią pod hasłem „Czeko pragniesz”.

Dołącz do dyskusji: Havas Media obsłuży dla Perfetti Van Melle kampanie marek Mentos i Chupa Chups

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl