Havas PR Warsaw dla JLL Polska
Havas PR Warsaw nawiązał współpracę z firmą JLL Polska, zajmującą się doradztwem na rynku nieruchomości w Polsce.
Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie oraz wdrożenie nowej strategii komunikacji, pozycjonującej JLL Polska jako rzecznika ESG sektora nieruchomości.
Zakres działań Havas PR Warsaw dla JLL Polska to całościowe prowadzenie komunikacji korporacyjnej i sustainability z uwzględnieniem doradztwa strategicznego, opracowywania materiałów komunikacyjnych oraz media relations we wszystkich kluczowych obszarach biznesowych, a także expert positioning członków zarządu JLL oraz kluczowych ekspertów firmy.
Przygotowana przez Havas PR Warsaw strategia komunikacji JLL Polska odpowiada na potrzeby wynikające z ogłoszonej pod koniec zeszłego roku nowej strategii rozwoju firmy.
Zobacz: Paulina Smaszcz szefową marketingu i PR w JLL Polska
- Chcemy umacniać pozycję JLL jako strategicznego doradcy oferując naszym klientom kompleksowe i nieszablonowe podejście do wyzwań, jakie stoją przed branżą nieruchomości, energetyki oraz infrastruktury - mówi Paulina Smaszcz, head of marketing & PR, JLL Polska.
- To kolejny projekt Havas PR Warsaw, który plasuje nas jako agencję doradztwa strategicznego, w obszarze komunikacji. Cieszymy się, że możemy realizować ten ambitny projekt, a przy tym wspierać naszego klienta we wdrażaniu zmian, które mają znaczenie dla środowiska i dla wielu grup interesariuszy - mówi Tomasz Lis, managing director Havas PR Warsaw.
Obsługą działań komunikacyjnych dla JLL Polska Havas PR Warsaw zajmuje się od kwietnia. Zespołem po stronie agencji kieruje Katarzyna Wiernicka-Ponikło, consulting director.
Dołącz do dyskusji: Havas PR Warsaw dla JLL Polska
Ciekawe jak tam stowarzyszenia branżowe sie odniosa do tematu. Przecież transparencja jest na sztandarach tego towarzycha wzajemnej adoracji